ქართული ენა და ლიუტერატურის უხუცესი პედაგოგი, ქალბატონი მადონა დავითაშვილი საგაკვეთილო პროცესში არ იყენებდა ციფრულ ტქნოლოგიებს. მეტიც, ერთგვარი შიშიც კი ჰქონდა ტექნოლოგიების მიმართ.
I ეტაპზე -ტრენინგის ,, ციფრული სკოლა საქართველოს " მონაწილე ჯგუფის წევრებმა ქალბატონ მადონას შეუქმნეს facebook- ის გვერდი, რათა ინტერესი გასჩენოდა ციფრული ტექნოლოგიების მიმართ და დაეძლია ,,კომპიუტერის" შიში. ქალბატონი მადონა დღემდე აქტიურად იყენებს სოციალურ ქსელს.
II ეტაპზე -პროექტში მონაწილე პედაგოგმა ჩაატრა გაკვეთილი kahoot- ისა და plickers-ის გამოყენებით , რომელსაც ესწრებოდა ქალბატონი მადონა. მას ძალიან მოეწონა აღნიშნული ინსტუმენტებით ჩატარებული გაკვეთილი და გამოთქვა მზაობა, რომ თავადაც ჩაატაროს მზგავსი ტიპის გაკვეთილი.
III ეტაპზე - პროექტ ,,ციფრული სკოლა საქართველოს" მონაწილე პედაგოგების დახმარებით ქალბატონმა მადონამ, V კლასში რამდენჯერმე ჩაატარა ქართული ენა და ლიტერატურის გაკვეთილი ინსტრუმენტ plickers-ის გამოყენებით.
I ეტაპზე -ტრენინგის ,, ციფრული სკოლა საქართველოს " მონაწილე ჯგუფის წევრებმა ქალბატონ მადონას შეუქმნეს facebook- ის გვერდი, რათა ინტერესი გასჩენოდა ციფრული ტექნოლოგიების მიმართ და დაეძლია ,,კომპიუტერის" შიში. ქალბატონი მადონა დღემდე აქტიურად იყენებს სოციალურ ქსელს.
II ეტაპზე -პროექტში მონაწილე პედაგოგმა ჩაატრა გაკვეთილი kahoot- ისა და plickers-ის გამოყენებით , რომელსაც ესწრებოდა ქალბატონი მადონა. მას ძალიან მოეწონა აღნიშნული ინსტუმენტებით ჩატარებული გაკვეთილი და გამოთქვა მზაობა, რომ თავადაც ჩაატაროს მზგავსი ტიპის გაკვეთილი.
III ეტაპზე - პროექტ ,,ციფრული სკოლა საქართველოს" მონაწილე პედაგოგების დახმარებით ქალბატონმა მადონამ, V კლასში რამდენჯერმე ჩაატარა ქართული ენა და ლიტერატურის გაკვეთილი ინსტრუმენტ plickers-ის გამოყენებით.
No comments:
Post a Comment