სკოლაში ჩატარებულმა გამოკითხვამ , მოსწავლეებისა და პედაგოგებისაგან აღებულმა ინტერვიუებმა გამოკვეთა რამდენიმე საკითხი:
1. პედაგოგი რომელსაც აქვს ციფრული ტექნოლოგიების მიმღებლობა, მაგრამ ციფრული კომპეტენციის არქონა ხელს უშლის საგაკვეთილო პროცესში აქტიურად გამოიყენოს ციფრული ტექნოლოგიები.
1. პედაგოგი რომელსაც აქვს ციფრული ტექნოლოგიების მიმღებლობა, მაგრამ ციფრული კომპეტენციის არქონა ხელს უშლის საგაკვეთილო პროცესში აქტიურად გამოიყენოს ციფრული ტექნოლოგიები.
2. პედაგოგი, რომელიც აქტიურად იყენებს ციფრულ ტექნოლოგიებს და მომავალშიც აქტიურად აპირებს გომოიყენოს.
3. მოსწავლე, რომელიც არგუმენტირებულად ხსნის თუ რატომ არ სურს ციფრული ტექნოლოგიების ხშირი ჩართულობა საგაკვეთილო პროცესში.
No comments:
Post a Comment